Postări populare

snow explosion

marți, 8 martie 2011

8 Martie

La multi ani domnisoarelor si doamnelor pentru aceasta zi minunata si sa sarbatorim in pase si buna dispozitie!
Astazi dis de dimineata m-am trezit imediat, mi-am luat micul dejun si ţuşti la facultate!
Machiată si mergînd agale m'a cuprins un fior, o bătaie de soare stralucitoare care m'a tinut vie si puternică tot drumul!
Ora de Economie, profa predă neîntrerupt..a doua oră de Analiză economică..mare ne'a fost mirarea ca profa ne'a servit cu bomboane si a citit o poezie cu ocazia acestei zile.
La plecare vin cativa tineri frumosi de la o asociatie si ne daruiesc tuturor studentelor cate o garoafa si o felicitare.
O colega avea aparat foto performant si nu am rezistat tentatiei de a face poze pe bancile facultaţii...mai vreeeau..in aula aceea mareee plina cu studente care mai de care caţarate pe cîte o treapta si cocoţate dupa inalţime, fiecare cu atitudinea sa si manifestandu'se intr'un anume fel.
A urmat petrecerea, continuarea pozicilor si povestirea intamplarilor petrecute la padri.
Ce mai... petrecere în toată regula.
Îndreptandu'mă spre casă cu floricelele in mîna ..niste garoafe roşii cu tulpinele rupte pana la jumatate observ alte domnişoare si doamne care se plimbă si privesc în stînga si dreapta cum işi petrec si celelalte ziua si în ce stil. Mi'am imaginat cît e de frumos sa ţii in mînă acele floricele si cat de mult ma aseman cu ele..cresc in acelasi mod, înfloresc daca sunt udate, zambesc daca sunt mîngîiate, sunt îngrijite de cine vrea sa fie tot timpul cu zambetul pe buze, voios si il stropeşte soarele cu razele sala calde in orice anotimp..deci sunt o floare înfloritoare.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu